Ste emočný jedlík?

5. dubna 2012 v 0:23 | ThinDustry |  Testy

Dajte mi vedieť, čo vám vyšlo ;)
Mne vyšlo toto:

Slovní hodnocení


1. Vztah k jídlu: Občas se zřejmě v souvislosti s jídlem necítíte dobře, důvodem může být nejistota ohledně velikosti porcí jídla a následné výčitky.
2. Stravovací návyky: Asi tušíte, že váš stravovací režim není úplně v pořádku, což může mít vliv na váš pocit ze sebe, tělesnou hmotnost a může to někdy přinášet pocit nesvobody ohledně jídla.
3. Emoce, nálady: Nejspíš se teď nemáte moc dobře. Zejména pokud takové období trvá dlouho, může jít o značné riziko rozvoje emočního jedení.
4. Emoce a jídlo: Občas zřejmě jíte, když se necítíte dobře. Jídlo jako lék na nepříjemné pocity či nálady funguje jen krátkodobě a často vede k zvyšování tělesné hmotnosti.
5. Tělesná hmotnost: Vaše tělesná hmotnost není rizikem pro rozvoj emočního jedení, se svou váhou můžete být spokojeni nebo se s ní alespoň nemusíte nijak trápit.
6. Souhrn: Nemusíte být ještě emoční jedlík, ale jsou tu některá rizika, která by mohla vézt k zlozvyku používat často jídlo jako "lék" k odstranění nepříjemných stavů, pocitů a nálad. Taková závislost pak vede k nárůstu tělesné hmotnosti, pocitu slabé vůle a celkově horšímu pocitu ze sebe.
Doporučení: Bylo by dobré se zamyslet nad oblastmi v profilu testu, které vám vychází jako více rizikové, prozkoumat, zda výsledky na vás skutečně "sedí" a pokud ano, zjištěným problémem se zabývat.
I když možná netrpíte poruchou příjmu potravy, najdete na těchto stránkách řadu informací o přejídání, zacházení s jídelníčkem či další testy.


Profil rizik


1. Vztah k jídlu
||||||||||||
3
2. Stravovací návyky
||||||||||||
3
3. Emoce, nálady
||||||||||||||||||
5
4. Emoce a jídlo
||||||||||||
3
5. Tělesná hmotnost
|||
0
6. Souhrn
||||||||||||
3








 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Lessana ana Lessana ana | 25. října 2012 v 16:12 | Reagovat

Tak mne vyšlo toto:

Slovní hodnocení

1. Vztah k jídlu: Jídlo vám zřejmě dělá starosti, které vám mohou kazit náladu a dělat těžkou hlavu. Špatné pocity z jídla mohou být jednou z příčin emočního jedení.

2. Stravovací návyky: Asi tušíte, že váš stravovací režim není úplně v pořádku, což může mít vliv na váš pocit ze sebe, tělesnou hmotnost a může to někdy přinášet pocit nesvobody ohledně jídla.

3. Emoce, nálady: Nejspíš se teď nemáte moc dobře. Zejména pokud takové období trvá dlouho, může jít o značné riziko rozvoje emočního jedení.

4. Emoce a jídlo: Občas zřejmě jíte, když se necítíte dobře. Jídlo jako lék na nepříjemné pocity či nálady funguje jen krátkodobě a často vede k zvyšování tělesné hmotnosti.

5. Tělesná hmotnost: Vaše tělesná hmotnost není rizikem pro rozvoj emočního jedení, se svou váhou můžete být spokojeni nebo se s ní alespoň nemusíte nijak trápit.

6. Souhrn: Nemusíte být ještě emoční jedlík, ale jsou tu některá rizika, která by mohla vézt k zlozvyku používat často jídlo jako "lék" k odstranění nepříjemných stavů, pocitů a nálad. Taková závislost pak vede k nárůstu tělesné hmotnosti, pocitu slabé vůle a celkově horšímu pocitu ze sebe.

Doporučení: Bylo by dobré se zamyslet nad oblastmi v profilu testu, které vám vychází jako více rizikové, prozkoumat, zda výsledky na vás skutečně "sedí" a pokud ano, zjištěným problémem se zabývat.
I když možná netrpíte poruchou příjmu potravy, najdete na těchto stránkách řadu informací o přejídání, zacházení s jídelníčkem či další testy.

Profil rizik

1. Vztah k jídlu      |||||||||||||||    4
2. Stravovací návyky      |||||||||    2
3. Emoce, nálady      ||||||||||||||||||    5
4. Emoce a jídlo      |||||||||    2
5. Tělesná hmotnost      |||    0
6. Souhrn      ||||||||||||    3

Read more: http://www.pppinfo.cz/vyzkousejte_test_jedlik4.asp?id=3700#ixzz2AJuDFILb

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama